4 Mayıs 2012 Cuma

Keşke hep çocuk kalsaydım diyenlere..


3 yıl önce yazmış olduğum bir yazı geçti elime bugün. Sessizce bi köşeye geçip gülümsedim okurken. Çünkü ruh halim sanki hiç değişmemiş gibi şu aralar yeniden sıkça istediğim şeyleri anlatmış gibiyim. Fazla uzatmayayım, lise yıllarımdan bir yazıyı paylaşıyorum sizinle.. 


Şöyle bir kendimi, bir beni alıp gitmeyi; gidebilmeyi öyle çok isterdim ki.. Herşeyden çok..
Başkaları için değil, kendim için yaşamak isterdim. Dilediğim gibi, bencil ve umursamaz..
Boş konuşup bilge edasıyla dolaşan insanlardan uzaklaşmalı bazen.. Ayakların kopana kadar, dilediğince, nereye gittiğini bilmeden yürümeli yabancılık çektiğin bi' yerde.
Hiç tanımadığın yaşlı bi' amcaya sıcacık bi 'merhaba!' demeli.. Eminim çevrendekilerin verdiği yapmacık cevaplardan daha samimi olacaktır gülümsemesi..
***
Şu günlerde beynim o kadar yoğun ki içinden geçen bir düşünceyi yakalayıp ona odaklanamıyorum. Ve ben şimdi farkettim de, 'neyse'den sonra en çok 'odaklanmak' kelimesini kullanıyorum.
'Neyse yaa..' ben ne diyorum?! Hayallerime geri dönmeli..
İyi ki ıssız bir adaya düşeceğimi düşünecek kadar saçma hayallerim yok. Sadece biraz uzaklaşmak istiyorum. Herşeyden, herkesten..
Yanımda yalnızca bir film adından esinlenerek söylediğim; 'Ben, Kendim & Sevgilim ' olmalı..
Belki de az kaldı..
Hayallerime yaklaşıyorum zamanla..
Çünkü büyümek yeterli herşey için..
Ve ben gün be gün büyüyorum tıpkı şarkıdaki gibi..


Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi..
Şimdi çocuk büyümekte günbegün..
Bütün hüzünleri okşadı birer birer..
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün. 






3 yorum:

  1. Bende ödülün var Talım (:
    http://banavehayatadairnevarsa.blogspot.de/2012/05/odullendim.html

    YanıtlaSil
  2. Güzel nameler döktürmüşsünüz:)Bende hep çocuk kalmak isteyenlerdenim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bende birseyler yazmayi cok severim! sonra eline bir zamanlar öncesinde yazdiklarin gecince cok tuaf oluyor.. insan herseyi yine hatirliyor :) cok icten yazmissin, ilk sözlerin bile etkiledi beni, belkide uzun zamandan beri hele bu aralar bende öyle his ettigim icindir "Şöyle bir kendimi, bir beni alıp gitmeyi; gidebilmeyi öyle çok isterdim ki.. Herşeyden çok..
    Başkaları için değil, kendim için yaşamak isterdim. Dilediğim gibi, bencil ve umursamaz.."

    YanıtlaSil